LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] energie aansluiting Nuon

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2005 19:56

energie aansluiting Nuon

Ongelezen bericht door [email protected] »

Mijn dochter/schoonzoon gaan een huis betrekken die door de vorige
huurder als WIET PLANTAGE is gebruikt dus alles radicaal afgesloten!!!!
Terecht natuurlijk!!,maar de nieuwe huurders hebben met dit FRAUDE geval niets maar dan ook niets te maken,sterker nog ze doen hun stinkende best om alles weer zo goed mogelijk in orde te brengen.
Met de verhuurder zijn ze al 3 WEKEN bezig om weer STROOM te mogen
ontvangen,aan alle regels te hebben voldaan,electra bedrijf heeft alles weer netjes in orde gebracht,nog even de goed keuring van de NUON en alles is weer in orde,Dachten wij !! Ik zal jullie de telefoon kosten besparen,de tijd van "ik verbind U door"laat ik ook maar achterwegen.
Vanmiddag weer 20 minuten aan de telefoon,10 minuten in de wacht,a'
25 eurocent per minuut,de een weet niet wat de ander doet,snapt er ook geen bal van,sommige denken dat wij de FRAUDEURS zijn, wij willen als NIEUWE KLANT gewoon weer een STROOM AANSLUITING, rare vraag misschien?? Ik vraag mij in grote mate af waar of het probleem nu zit.
Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben ????? :cry: :cry: :cry:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: energie aansluiting Nuon

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Om de ellende helemaal compleet te maken krijgt u de komende tijd een lawine van SPAM (ongevraagde e-mails) over u heen omdat u hier uw emailadres hebt gepost.

Zet nooit je emailadres op internet :shock:

babbelaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2005 13:27

Re: energie aansluiting Nuon

Ongelezen bericht door babbelaar »

Dit snappen ze niet, het loopt via een afdeling die slecht bezet is, waar mensen weinig mensenkennis hebben, en niet meelevend willen worden. Als de klantenservice al slecht bereikbaar is dan is de fraudeafdeling helemaal ellendig!! En dan nog voor een verrekte duur 0900 nummer waarmee dus weer de onschuldige partij op kosten wordt gejaagt.
Echt er is maar 1 manier; nooit een ex-wietplantage woning accepteren als u niet ziet dat alles mbt de electra en/of het gas weer voor elkaar is. Dat gevecht wilt u niet aangaan en m.i. zijn de door u gemaakte kosten onterecht bij u op het bord gekomen. Misschien de mogelijkheid om dit ook eens aan te kaarten bij de woningbouw? Zij zijn nl verantwoordelijk de woning deugdelijk op te leveren want zij zijn eigenaar van de installaties in de muren etc!

Gesloten