LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tel rek

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
josnixs
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 feb 2007 15:09

tel rek

Ongelezen bericht door josnixs »

Geachte lezer`s

LEES DIT GOED!!!!!!!!
Blijft u niet bellen wanneer u steeds afgescheept wordt maar zoek het hoger op dit later.
U diend helderziende te zijn ik heb een rek a 154x 0900 ontvangen,terwijl ik een blokkade d8 te hebben maar dit was niet zo u diend dit per brief aangetekend en met copy rybewijs aan te vragen vergeet u iets dan gaat het niet door u wordt niet op de hoogte gesteld dat u een fout maakte upc maakt immers ook geen fouten.
Bent u in bezit van een gsm laat u tel blokken voor nivo3 mijn rek ging over 2 dgn ze krijgen rek binnen van 10.000€ over 2 dgn.
Bent u niet thuis en kunt u niet bewijzen dat er niemand in de woning was,al lag u in het ziekenhuis dit is geen bewijs ook de plantengever,neefje,enz kunnen de nrs bellen ook wanneer u een code heeft .
Belt u wel schrijft u expliciet op wie u sprak wanneer en hoelaat dit is niet overbodig!!!!!!!!!!!!!
Hangende de regeling die ik d8 te hebben ben ik afgesloten en terug gezet ik kan nog net surfen.
Ze kennen de klachten niet over het call centra,nee er zitten een paar medewerkers bij www.upcunderground.nl om helderheid te geven maar ook daar wordt je niet wijzer ,ik ben wel netjes te woord gestaan maar moet de 166€ wel betalen want op de stelling dan neem ik mijn tel mee zeggen ze oww maar dan kunnen ze er een andere in pluggen.
Bij blokkade heb ik zwart op wit dat ik geen nota kan krijgen van 0900/06 nrs
NU HET ADRESS/TEL NR [email protected] TEL 020-7755771 u krijgt de vraag hoe komt u aan dit nr zegt u aub niet van een forum van radar
Ik garandeer u dat dit werkt in ieder geval beter en goedkoper dan call centra ze bellen je nl terug!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wens iedereen veel succes en de heer aart veel werk,u zal geen gelijk krijgen ik moet ook betalen maar er komt een oplossing dat is zeker ik had na 5dgn weer tel en internet terwijl ik toch een brief moest sturen met copy doe u voordeel ermee ...nixs

Ps Je zal maar net een korte relatie hebben elkaar nog leren te kennen te vertrouwen zij zouden in mijn situatie min een knallende ruzie te weeg hebben gebracht en waarshijnlijk een breuk 166€ is immers nog nixs nee dan die 10.000€ dat zijn nog eens klappers een belspel kost u 5€ p/g met een gsm u bent gewarschuwd
Laatst gewijzigd door josnixs op 01 mar 2007 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: tel rek

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Door alle spelfouten en rare zinsconstructies kan ik hier absoluut geen wijs uit worden. Paar lesjes Nederlandse taal zou geen kwaad kunnen denk ik.

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: tel rek

Ongelezen bericht door rweelden22 »

laat iedereen zo als ie ben je dan zo goed overal in

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: tel rek

Ongelezen bericht door queenfan »

Ik begrijp er niks van :?

Dirkie
Berichten: 2937
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: tel rek

Ongelezen bericht door Dirkie »

Geachte lezer`s

LEES DIT GOED!!!!!!!!
Dat heb ik nu 2 maal gedaan. En ik snap het nog steeds niet :(

josnixs
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 feb 2007 15:09

Re: tel rek

Ongelezen bericht door josnixs »

Hoi
Ik begrijp dat je er nixs van snapt
In het kort als je problemen met upc /chello hebt klik dan de naam [email protected] of draai het tel nr dan wordt je direct geholpen dit is ook een 020 nr ipv 0900
Op www.chellounderground.nl is een site wat alleen over chello gaat en waar legio oplossingen staan heel het forum staat vol met klaag liederen over chello ik reik je bij deze een oplossing dat chello rot en slecht is weten we nu wel maar hier staat een adres van een van de bazen van upc die je ook daadwerkelijk helpt duidelijk nu ...... nixs

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: tel rek

Ongelezen bericht door agro »

Het is gewoon bagger met upc, onbetrouwbaar onbeschoft en arrogant, heel duidelijk allemaal, er hoeft niks aan toegevoegd te worden.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: tel rek

Ongelezen bericht door Beertje02 »

UPC; het was bagger, het is bagger en in de toekomst blijft het bagger.

Gesloten