Trustpilot Nederland reageert niet. Laten fake reviews staan ondanks aanlevering bewijsmateriaal

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Rollsroyce88
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2023 20:08

Trustpilot Nederland reageert niet. Laten fake reviews staan ondanks aanlevering bewijsmateriaal

Ongelezen bericht door Rollsroyce88 »

Ik dacht dat trustpilot een eerlijk platform was. Helaas is dit niet het geval. Reageren nauwelijks of niet op je klacht. Zelfs niet al lever je het bewijs aan. Ik ben teleurgesteld (zacht uitgedrukt) een normale review website die wil maar een ding dat is dat consument en bedrijf samen tot een oplossing komen. Bij ons bedrijf hebben ze onrechtmatige reviews geplaatst. Hier hebben wij bewijs van. Ook een review waar de aanbetaling inmiddels allang van terug betaald is blijft wel staan omdat meneer ons na Terugbetaling snel geblokkeerd heeft. Mijn bedrijfsnaam staat op de website zonder dat ik hier toestemming voor gegeven heb.

Ik mail al 16 dagen elke dag. Hij reageert er niet op. Terwijl een review 2 namen bevat. Een neppe Nederlandse en onderaan een Engelse Achternaam. Ook hebben ze dan een systeem die je kan activeren zodat de klant (indien ze wel klant zouden zijn) een bepaalde tijd krijgt op terugkoppeling. Ook dit is niet gebeurd. Toch blijft het staan!?? Het kantoor van trustpilot is een nep kantoor. Ik ben hier geweest er zitten alleen maar winkels. Hoe kan en mag het zijn dat iemand mijn bedrijf zo kapot kan maken (concurrent schat ik) en trustpilot reageert niet wil niet werken aan een oplossing. Op dit platform zou je bij wijze van spreken alles op kunnen zetten wat jij wil!? Ik heb inmiddels een advocaat in de arm genomen. Als de reviews toch niet verdwijnen wil ik een schade vergoeding.

Nijogeth
Berichten: 10093
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Trustpilot Nederland reageert niet. Laten fake reviews staan ondanks aanlevering bewijsmateriaal

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik denk wel dat een review niet verwijderd dient te worden als de aanbetaling is terugbetaald. Hooguit dat dat er bij vermeld moet worden.

rwolters
Berichten: 1618
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Trustpilot Nederland reageert niet. Laten fake reviews staan ondanks aanlevering bewijsmateriaal

Ongelezen bericht door rwolters »

Rollsroyce88 schreef:
16 feb 2023 20:11
Het kantoor van trustpilot is een nep kantoor. Ik ben hier geweest er zitten alleen maar winkels.
Het kantoor in Amsterdam zit boven de winkels. Daar zit een kantoorverzamelgebouw met meerdere bedrijven.

Cro
Berichten: 2086
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Trustpilot Nederland reageert niet. Laten fake reviews staan ondanks aanlevering bewijsmateriaal

Ongelezen bericht door Cro »

Ik zie eigenlijk ook niet waarom een review verwijderd zou moeten worden wanneer een aanbetaling terugbetaald is. Het lijkt mij juist logischer dat reviews waarbij uiteindelijk het probleem opgelost is blijven staan, zodat mensen kunnen zien dat er problemen geweest zijn. Een update toevoegen dat het probleem opgelost is, en op welke wijze lijkt dan handiger. Dit is dat ook een drijfveer voor de ondernemer om deze problemen niet vaker voor te laten komen, zodat verdere reviews over hetzelfde probleem vermeden kunnen worden.

Plaats reactie