LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onjuiste verkoop-informatie door Roobol Oud-Beijerland.

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Anita1234
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2012 10:12

Onjuiste verkoop-informatie door Roobol Oud-Beijerland.

Ongelezen bericht door Anita1234 »

Ik heb een klacht over de verkoop informatie bij Roobol Oud-Beijerland. We waren op zoek naar een zonwering voor op het raamkozijn. De vraag was dan ook of het Luxaflex nano rolgordijn top down/bottom up ook op het raamkozijn bevestigt kon worden. De betreffende verkoopster vertelde dat dit systeem alleen op het raam zelf geplakt kon worden. Ik heb deze vraag, tijdens verdere informatie van haar, meerdere malen gesteld maar de betreffende dame bleef, ook na nazoeken in het boek, bij haar standpunt dat dat echt niet kon. Het betreffende systeem, voor op glas, werd toch maar besteld bij gebrek aan beter. Tijdens het bevestigen van het systeem op ons raam thuis en het tegelijkertijd doorlezen van de gebruiksaanwijzing lazen we opeens dat het systeem WEL op het kozijn bevestigt kan worden!! Ik ben terug gegaan naar de betreffende winkel en heb het hen voorgelegd ook omdat we dat klittenband systeem aan de buitenkant van het raam helemaal niet mooi vinden staan. Er wordt nu gezegd dat er niks meer voor ons gedaan kan worden omdat het systeem al op het raam zit maar dat zit alleen vast met klittenband dus dat is er zo weer af. Wij willen nu alsnog een systeem dat zo op maat is dat het op het kozijn bevestigt kan worden. Het is tenslotte een grote fout van de verkoopmedewerkster waardoor wij niet het gewenste systeem hebben kunnen bestellen. En de opmerking dat we het klittenband systeem niet hadden moeten kopen bevalt ons niet. Kijk als je niet weet dat het andere wel bestaat kies je voor een andere oplossing! Bovendien hebben nog twee andere medewerksters gezegd dat ze zelf ook niet wisten dat het systeem wel op het kozijn bevestigt kon worden!!

Gesloten