LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Muzzy

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
ophetinternet

Muzzy

Ongelezen bericht door ophetinternet »

Ik wist niet waar ik het kwijt moest sorry !

Laatst zag ik op televisie dat het product 'Muzzy' wordt aangeprezen!
Het schijnt dat dit programma kinderen spelenderwijs een andere taal kunnen leren. Voorbeelden Spaans en Engels.

Nu zie ik ondanks de hoge prijs het pakket wel zitten, en wil het ook graag kopen. Maar voordat ik dat doe wil ik van iemand hier weten, die het programma zelf aangeschaft heeft, wat de ervaringen ermee zijn!

Alvast bedankt !

Gast

Re: Muzzy

Ongelezen bericht door Gast »

Daar is hier op het forum al wat vaker iets over gemeld. Klik op zoeken en zoek op Muzzy of taalcursussen.Ik heb er geen ervaring in, maar heb wel m'n twijfels...

ophetinternet

Re: Muzzy

Ongelezen bericht door ophetinternet »

Gast,

Er wordt gediscuseerd over een 'LodenLeeuw' nominatie!
Ik kan geen wijs worden over dat het goed is ja of nee !
[/i]

Christa1975
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 aug 2004 22:33

Re: Muzzy

Ongelezen bericht door Christa1975 »

Persoonlijk vind ik het veeeeel te duur.

Straks hebben kinderen een voorssprong, dat is even leuk, maar daarna moeten ze gewoon alles weer leren.
Zie niet in wat de functie is van Muzzy voor mijn kind.

Gast

Re: Muzzy

Ongelezen bericht door Gast »

Tsja ze spelen op je gevoel, je wilt je kind de beste kansen gunnen en vooral niets onthouden.


ALS het al echt werkt... lijkt mij dit de praktijk: je kinderen vervelen zich zodra ze engels leren op school omdat ze de basis zinnetjes al kennen. Gevolg ze gaan lopen klieren en je krijgt een boze juf op de stoep. Of ze gaan heel bijdehand laten zien dat ze veel slimmer zijn dan de vriendjes en worden voor nerd uitgemaakt (of erger) :)