LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] orange abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
oemaima
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2007 21:39

orange abonnement

Ongelezen bericht door oemaima »

Ik heb in juli een 2-jarige abonnement afgesloten bij orange. Ik zou 8maanden lang een korting van 50% krijgen op mijn maandbedrag van 25 euro. Op de 1ste rekening was dit dus niet gebeurd. Ik heb gelijk gebeld met de klantenservice en ze zouden dit uitzoeken en in orde maken. De volgende rekening was er nog niets veranderd.... weer gebeld ...en weer zouden ze het uitzoeken. Na de zoveelste telefoontje werd mij medegedeeld dat ik het via de shop moest doen ,waar ik mijn abonnement heb afgesloten.
Dit was in de binnenstad van Utrecht.Ik ben daar naar toe gegaan, en zij zouden dit in orde maken. De volgende rekening was er nog steeds niets veranderd. Ik ben dus al vanaf juli bezig om die 50%korting te krijgen, helaas zonder resultaat. Het vervelende is, dat ik, hoogzwanger elke keer terug moet gaan naar de shop. Dit kost mij niet alleen veel energie, maar ook nog brandstof en parkeergeld en niet te vergeten telefoonkosten die ik heb gemaakt.
Ik ben het nu ZO ONTZETTEND ZAT, omdat mij vorige maand al beloofd is, dat het nu echt in orde was.
Ik wil nu mijn abonnement stopzetten en heb 2 brieven geschreven met de reden hiervan.
Orange heeft geantwoord dat dat niet kan en zij bieden mij 25euro belbundel aan. Ik wil gewoon van hun af. Kan dit???

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: orange abonnement

Ongelezen bericht door ?? »

Je zult ze eerst een ultimatum moeten stellen. Uiteraard moet je ook kunnen bewijzen dat je recht hebt op deze actie.

Een betere optie is wellicht om naar de geschillencommissie telecom te stappen. Dan binden ze wel in. Let wel heel erg goed op de regels die hier gehanteerd worden!

Gesloten