LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Phoneshop telefoon defect

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jeroenn1991
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mar 2012 18:49

Phoneshop telefoon defect

Ongelezen bericht door jeroenn1991 »

Ik heb dit jaar een mobiel besteld bij de Phoneshop in Den Haag, toen ik dit toestel binnen had en hem probeerde te gebruiken. Bleek dat hij niet goed was, ik heb toen contact opgenomen met de Phoneshop en gezegd dat ik mijn geld terug wou of een nieuwe telefoon. dat was allemaal niet mogelijk omdat ik het toestel had gebruikt (ik vraag me af hoe ik anders kan zien dat hij niet goed functioneert) dus heb ik toen met veel tegenzin dit toestel opgestuurd naar hun. Er werd verteld dat het maximaal 3 weken zou duren voordat ik hem terug had, na 5 weken had ik hem terug. Daarna heeft dit toestel goed gefunctioneerd tot aan deze vakantie. Ik wilde hem aanzetten en toen deed hij helemaal niks meer, dus ik ben weer dezelfde procedure aangegaan bij de Phoneshop. Eerst aanmelden op de site en dan op eigen kosten het toestel naar hun toesturen, er werd me toen weer verteld dat het maximaal 3 weken zou duren voordat ik hem terug zou hebben. Maar nu is het inmiddels al 7 weken geleden dat ik hem heb verstuurd. ik heb na die drie weken elke week gebeld en gemaild waar mijn toestel blijft. Ik kreeg elke keer hetzelfde antwoord: wij verwachten dat hij er volgende week is. Hun hebben het toestel doorgestuurd naar een extern reparatie centrum en kunnen blijkbaar niet na gaan hoelang het nog gaat duren. daarom zou ik graag de koop ontbinden of een nieuw toestel, Maar bij de Phoneshop zeggen ze dat hun dat niet kunnen doen omdat zij alleen het bedrijf zijn dat de telefoon verkoopt, hun leverancier zou het toestel kunnen omruilen. Maar nu zit ik dus met de gebakken peren. Weet er iemand wat ik nu het beste kan doen?

Gesloten