LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 verprutst nummeromzetting

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jalex
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2012 10:17

Tele2 verprutst nummeromzetting

Ongelezen bericht door jalex »

Heb half juni een nieuw mobiel contract bij Tele2 afgesloten met nummerbehoud en verzocht de portering per 15 augustus uit te voeren. dit om problemen tijdens mijn vakantie te voorkomen. 1 juli viel de nieuwe SIM-kaart op de mat en 4 juli een sms-je dat mijn nummer de volgende dag over gezet wordt.
????? Dat was niet afgesproken! Maar goed, het was enkele dagen voor mijn vakantie, dus toe maar. 5 juli over gegaan en ik kon bellen en vanaf een vaste telefoon gebeld worden. Internet deed het 2 dagen later ook, maar als anderen mij met hun mobiel probeerden te bellen, krijgen ze, inmiddels 60 uur later, meteen de voicemail.

Dus de klantenservice gebeld en mijn probleem cq klacht voorgelegd.
Ja, dat is vervelend, en nee, dat kan niet meteen opgelost worden, dat moet naar de backoffice en dat kan 10 dagen duren. Ehh, maar ik ga morgen op vakantie en ik had juist een porteringsdatum na mijn vakantie opgegeven...
Tja, dat u die telefoon nodig heeft voor uw werk, jammer dan.

Op mijn opmerking dat ik juist later wou porteren om dit gedoe voor te zijn, kwam een antwoord in de trand van "Meneer, dat was te ver in de toekomst, dus dat is naar voren geschoven. En nee, dat hoeven wij niet op onze website te vermelden, want dat is algemeen bekend." Wat een onzin!!!

En nu het mooiste: of ik voor de backoffice maar even een nummer op wil geven waar ik bereikbaar op ben. Wat denken ze? Ik ga op vakantie en heb dus alleen maar deze telefoon. Nu moeten we een andere telefoon lenen en mee nemen alleen omdat Tele2 de protering verknalt heeft.

Stelletje onbegripvolle oelewappers dat het daar zijn. Nooit meer Tele2, dat weet ik nu al na deze slechte ervaring. Begin er gewoon niet aan!

Gesloten