LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kosten na opzegging bij ziggo?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Jeroenvangalen
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 sep 2011 12:29

kosten na opzegging bij ziggo?

Ongelezen bericht door Jeroenvangalen »

Heb een week of 3 geleden een opzegging van alle producten gedaan en dat bevestigd gekregen.
Nu krijg ik op de 27e augustus een email met uw rekening staat op mijn ziggo klaar en bedraagt €148,-
Kan hem niet vinden en nu op de 2e september staat hij er nog steeds niet.
Nu zou dat normaal niet erg zijn, maar nu het de laatste is en hij €84,- hoger is dan anders ben ik wel erg benieuwd naar wat het dan zijn kan??
Weet iemand hier misschien meer vanaf?
Kan namelijk nergens op mijn ziggo of waar dan ook bij ziggo iets over extra kosten vinden..

Mvg. Jeroen

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: kosten na opzegging bij ziggo?

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Beste Jeroen,

Wij kunnen de specificatie van de rekening ook niet vinden. Lijkt mij handig dat je toch even Ziggo belt.

Jeroenvangalen
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 sep 2011 12:29

Re: kosten na opzegging bij ziggo?

Ongelezen bericht door Jeroenvangalen »

Ja dat had ik ook bedacht maar iedere keer is de wachttijd meer dan 15 - 30 min, waarschijnlijk hebben ze nu erg veel bellers dankzij de 1 september veranderingen.. Tevens betaal ook nog eens mobiel dan.. mij te duur.. wilde nl overstappen om kosten te besparen.. gaat lekker zo.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: kosten na opzegging bij ziggo?

Ongelezen bericht door ciske »

had je nog een jaarcontract of was dat al voorbij?

vraag het per brief die bevestiging.

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: kosten na opzegging bij ziggo?

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Jeroenvangalen schreef:Ja dat had ik ook bedacht maar iedere keer is de wachttijd meer dan 15 - 30 min, waarschijnlijk hebben ze nu erg veel bellers dankzij de 1 september veranderingen.. Tevens betaal ook nog eens mobiel dan.. mij te duur.. wilde nl overstappen om kosten te besparen.. gaat lekker zo.
Zal toch moeten en anders vraag je de telefoon van iemand anders. :idea:

Jeroenvangalen
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 sep 2011 12:29

Re: kosten na opzegging bij ziggo?

Ongelezen bericht door Jeroenvangalen »

Was al 6 jaar lid.. en heb een schriftelijke bevestiging dat alles per 08-09-2011 wordt afgesloten..
Het enige wat er in staat is dat ze abonnementskosten vooraf en "verbruikskosten?'achteraf berekenen en die kan ik dan op mijn ziggo gespecificeerd zien?
Ik zou alleen willen weten wat dat dan voor kosten zouden moeten zijn, en waarom er bij de opzegging en op hun site er niks over gezegd word of te vinden is..

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: kosten na opzegging bij ziggo?

Ongelezen bericht door ciske »

Ik zou alleen willen weten wat dat dan voor kosten zouden moeten zijn, en waarom er bij de opzegging en op hun site er niks over gezegd word of te vinden is
Daar heb je gelijk in , heb je geen familie of vrienden waar je met de vaste lijn kan bellen , dat je dat aan hun betaald? is in ieder geval goedkoper.

Jeroenvangalen
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 sep 2011 12:29

Re: kosten na opzegging bij ziggo?

Ongelezen bericht door Jeroenvangalen »

Helaas zijn de meeste al overgestapt of niet thuis als ik kan.. Tevens kan ik alleen maar rond deze tijd bellen dus op het drukste tijdstip.
Wat mij net ook opviel is dat op de rekening van 27-07 al staat dat ik betaal tot 01-09..
Dat houdt dus ook in dat ik dus ook voorruit betaal voor de komende maan dat ik geen abonnement meer heb?
Wordt steeds gekker..
kijk het nog een paar dagen aan want ze hebben het bedrag ook nog niet afgeschreven..
Kan het altijd nog storneren. Waarschijnlijk happen ze dan wel snel.. ;-)

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: kosten na opzegging bij ziggo?

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Ziggo incasseert automatisch. Zou maar opschieten met bellen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: kosten na opzegging bij ziggo?

Ongelezen bericht door ciske »

stronkstronk schreef:Ziggo incasseert automatisch. Zou maar opschieten met bellen.

dat doet elke provider :wink:
kijk het nog een paar dagen aan want ze hebben het bedrag ook nog niet afgeschreven..
Kan het altijd nog storneren. Waarschijnlijk happen ze dan wel snel..
kan je ook doen.

Patrick van Sonderen
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2011 23:25

Re: kosten na opzegging bij ziggo?

Ongelezen bericht door Patrick van Sonderen »

Beste Jeroen,
Heb je inmiddels al kunnen achterhalen waar deze extra kosten vandaan komen? In principe is het heel vreemd, want Ziggo is bij mijn weten de enige provider waar je zonder extra kosten elke maand op kunt zeggen. Andere providers rekenen nog weleens extra kosten als je voor afloop van het (jaar) contract opzegt.

Ziggo is overigens ook de enige provider waar je nog per maand kunt opzeggen:
http://goedkoopsteinternetprovider.nl/c ... aanbieders

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: kosten na opzegging bij ziggo?

Ongelezen bericht door bprosman »

Je kunt bij Ziggo toch je rekening online bekijken , bij Mijn Ziggo ?

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: kosten na opzegging bij ziggo?

Ongelezen bericht door grun »

Misschien iets met apparatuur die je nog terug moet sturen? Modems e.d. heb je in bruikleen en die willen ze graag weer terug. Ergens heb ik wel eens gelezen dat die dingen ongeveer 75 euro kosten. Samen met telefoonkosten (die worden per definitie achteraf berekend) kan ik me dan voorstellen dat je rond de 84 euro uitkomt.

Gesloten