lezen kan ik zeer goed, bespaar me hun herhalingszetten svpJolijn schreef:Lezen kun je toch al niet.Har06 schreef:Ter aanvulling op m,n voorstaand lijntje, natuurlijk kan UPC op mijn verzoek mij monitoren, bv bij een storing en op mijn verzoek, is dit nu zo moeilijk te begrijpen??
ps: Mevr C en Heer R zijn voor mij onleesbaar geworden door m,n ingevoerde instelling
p.S. Zal ik dhr. R en mevr. C even quoten? dan kun je ze wel lezen...tenzij......
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
Is weinig van te merken.Har06 schreef:lezen kan ik zeer goed, bespaar me hun herhalingszetten svpJolijn schreef:Lezen kun je toch al niet.Har06 schreef:Ter aanvulling op m,n voorstaand lijntje, natuurlijk kan UPC op mijn verzoek mij monitoren, bv bij een storing en op mijn verzoek, is dit nu zo moeilijk te begrijpen??
ps: Mevr C en Heer R zijn voor mij onleesbaar geworden door m,n ingevoerde instelling
p.S. Zal ik dhr. R en mevr. C even quoten? dan kun je ze wel lezen...tenzij......
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
ok, that's it, nu wordt ik dus ook nog voor dief uitgemaakt, jij wordt nu gemeld bij tros radar en ik hoop dat ze je voor altijd zullen bannen.oh jij vindt het normaal dat de monteur knutselaars jouw modem op tilt zetten en zelfs uitschakelen zoals Renagade 66 aangeeft te kunnen, mooi geregelt door de inhuurboy,s van UPC, nogmaal vlg UPC is het onmogelijk, bel zelfs maar naar de klantenservice
tevens zal ik melding doen bij de politie wegens laster en smaad.
verder, ik ben na 12 jaar niet bepaald een knutselaar meer. ik heb de nodige opleidingen gehad (waarschijnlijk meer dan jij in je hele leven) en moet nog steeds opleidingen doen.
bel nog eens met de klantenservice en vraag eens of een NWS monteur (die ook ingehuurd worden) het netwerk en de modems kunnen monitoren en het signaal kunnen uitlezen.
want dat heb je waarschijnlijk niet gevraagd.
nogmaals; ik kan alleen het signaal zien en of je modem online is, tevens kan ik nieuwe software/firmware naar je modem sturen, de up en downstream snelheid zien, en eventueel je modem uitschakelen. (kan ik ook via de eindversterker kast in je straat trouwens).
ik kan dus niet in je laptop/desktop kijken.
wil je trouwens ook nog ff een klacht indienen bij alle andere providers indienen? die kijken ook in de modems en netwerken.
vraag anders eens op chelloo.com wat wij als NWS (netwerk) moteur kunnen.
zij zullen het je wel haarfijn uitleggen.
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
Moet je ook niet eens willen, bij Har staat er toch niks bijzonders inik kan dus niet in je laptop/desktop kijken.
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
Vandaag contact gehad met de juridische afdeling Klantenservice UPC: samenvatting:Har06 schreef:lezen kan ik zeer goed, bespaar me hun herhalingszetten svpJolijn schreef:Lezen kun je toch al niet.Har06 schreef:Ter aanvulling op m,n voorstaand lijntje, natuurlijk kan UPC op mijn verzoek mij monitoren, bv bij een storing en op mijn verzoek, is dit nu zo moeilijk te begrijpen??
ps: Mevr C en Heer R zijn voor mij onleesbaar geworden door m,n ingevoerde instelling
p.S. Zal ik dhr. R en mevr. C even quoten? dan kun je ze wel lezen...tenzij......
de inhuurmonteurs doen niets op eigen houtje en dienen voor uitvoering bepaalde handelingen contact op te nemen met UPC,welke de monteurs verder aanstuurt en richtlijnen geeft tot benadering van de UPC klanten,dit lijntje is wat mij betreft verder gesloten
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
wat mij en waarschijnlijk nog wel een paar anderen betreft is dit lijntje nog niet gesloten.Vandaag contact gehad met de juridische afdeling Klantenservice UPC: samenvatting:
de inhuurmonteurs doen niets op eigen houtje en dienen voor uitvoering bepaalde handelingen contact op te nemen met UPC,welke de monteurs verder aanstuurt en richtlijnen geeft tot benadering van de UPC klanten,dit lijntje is wat mij betreft verder gesloten
waar heb ik bijv. gezegd dat ik het op eigen houtje doe?
denk je nu echt dat officiële UPC monteurs het op een andere manier doen? die worden ook aangestuurd net als ik, zij doen ook niets op eigen houtje.
voor de duidelijkheid, wij hebben als monteur niets met de klantenservice te maken, daardoor worden wij ook niet aangestuurd.
wij krijgen opdrachten van de monteursdesk.
wat heb je tegen de juridische afdeling gezegd? (heb je wel verteld wat ik heb verteld?)
ik eis dat je je beschuldigingen naar mij rectificeert.
kun je mij de naam aangeven van degene die je hebt gesproken? dan kan ik het ook even navragen aan diegene.
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
renegade66 schreef:wat mij en waarschijnlijk nog wel een paar anderen betreft is dit lijntje nog niet gesloten.Vandaag contact gehad met de juridische afdeling Klantenservice UPC: samenvatting:
de inhuurmonteurs doen niets op eigen houtje en dienen voor uitvoering bepaalde handelingen contact op te nemen met UPC,welke de monteurs verder aanstuurt en richtlijnen geeft tot benadering van de UPC klanten,dit lijntje is wat mij betreft verder gesloten
waar heb ik bijv. gezegd dat ik het op eigen houtje doe?
denk je nu echt dat officiële UPC monteurs het op een andere manier doen? die worden ook aangestuurd net als ik, zij doen ook niets op eigen houtje.
voor de duidelijkheid, wij hebben als monteur niets met de klantenservice te maken, daardoor worden wij ook niet aangestuurd.
wij krijgen opdrachten van de monteursdesk.
wat heb je tegen de juridische afdeling gezegd? (heb je wel verteld wat ik heb verteld?)
ik eis dat je je beschuldigingen naar mij rectificeert.
kun je mij de naam aangeven van degene die je hebt gesproken? dan kan ik het ook even navragen aan diegene.
RR je weet toch hoe Har is, alleen maar zieken dat is alles wat die doet.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
zoals gewoonlijk reageert har06 nergens meer op.
blijkt dus maar weer dat hij alles uit zijn duim heeft gezogen.
ik heb ook even navraag gedaan en er is niets bekend over de klacht die hij ingediend zou hebben.
ook de juridische afdeling weet van niets, zij staan particulieren niet eens op deze manier te woord.
het is weer eens een zwetsverhaal.
als hij nu eerst eens een keer een forumlid echt helpt (zoals ik wel gedaan heb) dan kunnen we hem misschien eens serieus nemen.
maar dat is dan ook heeeeeeelllll misschien....
blijkt dus maar weer dat hij alles uit zijn duim heeft gezogen.
ik heb ook even navraag gedaan en er is niets bekend over de klacht die hij ingediend zou hebben.
ook de juridische afdeling weet van niets, zij staan particulieren niet eens op deze manier te woord.
het is weer eens een zwetsverhaal.
als hij nu eerst eens een keer een forumlid echt helpt (zoals ik wel gedaan heb) dan kunnen we hem misschien eens serieus nemen.
maar dat is dan ook heeeeeeelllll misschien....
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
Har en helpen? Dat gaat niet lukkenals hij nu eerst eens een keer een forumlid echt helpt (zoals ik wel gedaan heb) dan kunnen we hem misschien eens serieus nemen
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
Jawel hoor, maar dan van de wal in de sloot.ciske schreef:Har en helpen? Dat gaat niet lukkenals hij nu eerst eens een keer een forumlid echt helpt (zoals ik wel gedaan heb) dan kunnen we hem misschien eens serieus nemen
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
agro schreef:Jawel hoor, maar dan van de wal in de sloot.ciske schreef:Har en helpen? Dat gaat niet lukkenals hij nu eerst eens een keer een forumlid echt helpt (zoals ik wel gedaan heb) dan kunnen we hem misschien eens serieus nemen
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
Die Agro toch, verschijnt ook nog eens ten tonele met een sappig citaat van Ciske.agro schreef:Jawel hoor, maar dan van de wal in de sloot.ciske schreef:Har en helpen? Dat gaat niet lukkenals hij nu eerst eens een keer een forumlid echt helpt (zoals ik wel gedaan heb) dan kunnen we hem misschien eens serieus nemen
Ps: Agro Renegade en Ciske zijn voor mij onleesbaar.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
toch raar dat je dan toch reageert.Ps: Agro Renegade en Ciske zijn voor onleesbaar.
ach, zo wordt het toch wat rustiger qua UPC, Ziggo, etc. etc.
verdere vragen worden toch niet inhoudelijk beantwoord.
zoals bekend bij har06
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
Daar is Har te nieuwsgierig voor om niet te lezen, antwoorden heb je bij hem helaas niks aan.renegade66 schreef:toch raar dat je dan toch reageert.Ps: Agro Renegade en Ciske zijn voor onleesbaar.
ach, zo wordt het toch wat rustiger qua UPC, Ziggo, etc. etc.
verdere vragen worden toch niet inhoudelijk beantwoord.
zoals bekend bij har06
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
In ons dorp is UPC aan het knutselen aan de wijkkasten/straatkasten, vermoedelijk gaat het over revisie werkzaamheden, de betreffende klanten hebben een mail ontvangen van UPC en richtlijnen hoe na de revisiebeurt de modems en routers te resetten indien nodig
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
ik zou maar gelijk bellen als ik jou was, de monteurs moeten elke woning toch langs om de boel weer te resetten c.q opnieuw op te starten?In ons dorp is UPC aan het knutselen aan de wijkkasten/straatkasten, vermoedelijk gaat het over revisie werkzaamheden, de betreffende klanten hebben een mail ontvangen van UPC en richtlijnen hoe na de revisiebeurt de modems en routers te resetten indien nodig
en controleer de monteurs gelijk ff of ze de signalen van de kasten en/of modems niet uitlezen. (privacy)
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
Wie weet krijgt Har RR aan de deurrenegade66 schreef:ik zou maar gelijk bellen als ik jou was, de monteurs moeten elke woning toch langs om de boel weer te resetten c.q opnieuw op te starten?In ons dorp is UPC aan het knutselen aan de wijkkasten/straatkasten, vermoedelijk gaat het over revisie werkzaamheden, de betreffende klanten hebben een mail ontvangen van UPC en richtlijnen hoe na de revisiebeurt de modems en routers te resetten indien nodig
en controleer de monteurs gelijk ff of ze de signalen van de kasten en/of modems niet uitlezen. (privacy)
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
Aangezien ik de lijntjes van Renegade en Ciske niet kan lezen zal me hun opbeurende bewoordingen tot mijn vermaak ontgaan.
ps: bij vrienden gehoord dat na het 2* resetten het geheel weer functioneerde(tv-internet-phone), verbaasde me ook niet ivm de vakmanschap van UPC
ps: bij vrienden gehoord dat na het 2* resetten het geheel weer functioneerde(tv-internet-phone), verbaasde me ook niet ivm de vakmanschap van UPC
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
angezien ik de lijntjes van Renegade en Ciske niet kan lezen zal me hun opbeurende bewoordingen tot mijn vermaak ontgaan.
Dat is dan jammer, want dan ontgaat jouw echt iets.
Zou ik zeker lezen, want het is wat heel mooi´s!
Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!
HIj heeft het wel gezelezen , want anders begint Har er niet overnevermind schreef:angezien ik de lijntjes van Renegade en Ciske niet kan lezen zal me hun opbeurende bewoordingen tot mijn vermaak ontgaan.
Dat is dan jammer, want dan ontgaat jouw echt iets.
Zou ik zeker lezen, want het is wat heel mooi´s!