LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met medionshop.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Biertje69
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2015 15:23

Ervaringen met medionshop.

Ongelezen bericht door Biertje69 »

Op 2 okt kocht ik de medion akoya P2213T en everki 11.6 laptop tas met optische muis. De reden waarom ik deze 2 in 1 kocht was omdat er in het basis station nog een 500 Gb he zat en de tas ter bescherming en volgens de site info een optische muis om overal kabel vrij te kunnen werken. Na de producten te hebben ontvangen bleek dat de laptop alleen maar de 64 Gb SSD schijf zag en aan de optische muis een kabel zat van anderhalve meter. Dus maar even bellen met de klantenservice dat de laptop de 500 Gb hd niet zag gebeurde wel vaker dan moest ik even een bios update van de site downloaden installeren en alleen het basisstation 24 uur onderstroom zetten en dan zou het goed komen en de muis en tas moest worden omgeruild voor een draadloze muis maar eerst maar even wachten of de laptop de harde schijf na 24 uur kon zien want mocht dit niet het geval zijn dan kon alles in 1 keer worden omgeruild. Maar na 24 uur nog steeds geen 500 Gb hd dus maar weer voor 1 euro de klantenservice bellen. Een andere medewerker aan de lijn die leest het hele verhaal in de computer en zegt ja dan moeten we hem omruilen nou prima maar hoe zit het met die muis want er staat op de site kabel vrij werken maar dat wordt lastig met anderhalve meter kabel eraan. Meneer dat kabel vrij heeft betrekking op de tas en niet op de muis dus daar kunnen we niets aan doen dus ik zeg dat slaat nergens op wat je nu zegt. Dan moet u er een klacht van maken dus ik zeg doe maar dan. Zo het is nu een klacht dat meneer en er wordt opgehangen maar hoe nu verder met de laptop maar geen antwoord meer dus maar weer voor 1 euro bellen krijg ik te horen dat alles is overgedragen aan een andere afdeling en die bellen u binnen 48 uur terug.Maar na 48 uur nog niets gehoord net voor het weekend dus dan maar wachten tot na het weekend. Denk geef ze maandag nog de kans om te bellen maar néé hoor niets dinsdag nog afgewacht maar ook niet. Woensdag voor weer 1 euro maar weer zelf gebeld ja ze hebben u gebeld maar u reageerde niet maar zal u doorverbinden oke. Krijg ik van de medewerker te horen meneer in dit type zit helemaal geen 500 Gb hd in het basisstation dus ik zeg "oh maar dat staat wel op de site" meent u dat nou zal even kijken ken de site ook niet uit mijn hoofd néé hoor staat niet op de site alleen maar dat er een 64 Gb SSD inzit dus ik ook kijken en inderdaad stond er niet meer op snel even veranderd dus. Dus ja ik kan weinig voor u doen dus ik zeg maar ik heb hier screenshots van de site en daar staat toch duidelijk op dat er een 500 Gb hd schijf in zit. Oh ja dan kunnen we niet meer doen dan de hele bestelling kosteloos terug nemen en u uw geld teruggeven want we hebben er geen met een 500 Gb hd in het basisstation. Dus ja wat moet je dan dus doe dat dan maar nou prima dan krijgt u over ongeveer 2 uur een mail met daarin wat u moet doen en hoe het verder gaat. Het is inmiddels vrijdag 16 oktober maar nog steeds geen mail dus maar weer voor 1 euro bellen en vragen waar die mail nou blijft zal even voor u kijken ja ik zie het al mijn collega heeft aangevinkt dat het per post moet dus de brief krijgt u per post binnen hij is onderweg. Dus je begrijpt dit was de eerste maar ook tevens de laatste bestelling bij medionshop en nu maar hopen dat de brief snel binnen komt zodat alles terug kan en hopen dat ik niet nog weken moet wachten voordat ik mijn geld terug heb.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Ervaringen met medionshop.

Ongelezen bericht door trail46 »

Biertje69 schreef....staat niet op de site alleen maar dat er een 64 Gb SSD inzit dus ik ook kijken en inderdaad stond er niet meer op snel even veranderd dus. Dus ja ik kan weinig voor u doen dus ik zeg maar ik heb hier screenshots van de site en daar staat toch duidelijk op dat er een 500 Gb hd schijf in zit.
Kan je dat screenshot hier plaatsen waar op de website staat/stond dat beide schijven in het apparaat zitten ( of de 500GB in het onderste deel )

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaringen met medionshop.

Ongelezen bericht door newmikey »

Iets met een toetsenbord waar zowel de shift-toets, return-toets en komma's en punten niet op werken. Ik kn niet helemaal begrijpen wat precies het probleem is...

stofzuigertje

Re: Ervaringen met medionshop.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Mijn 11,6" van andere merk met slechts 32 Gb SSD ziet moeiteloos de 2Tb harde schijf via het USB 3.0 kabeltje...

Dus was er wel of geen 500 Gb schijf aan boord?
Wel wist je vooraf dat je bij deze online winkel een 0900 nummer kunt verwachten dat niet gratis is...zoals een normale winkel en als je naast de gewenste Laptop ook eens vooraf kijkt naar of je gratis kunt mailen of hoe ze per telefoon bereikbaar zijn?

Bij misleiding met 500 Gb en niet geleverd kun je de koop ontbinden en je geld terug eisen.
Wel is bij bestellen een print screen opslaan altijd slimmer dan achteraf....

Biertje69
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2015 15:23

Re: Ervaringen met medionshop.

Ongelezen bericht door Biertje69 »

Hier het gevraagde screenshot van wat er eerst op de site stond.
Bijlagen
Screenshot_2015-10-07-10-44-08-1.jpg
(108 KiB) 885 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Gesloten